Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2009 22:16 - Днес ме гони психопат !
Автор: punkchick Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1826 Коментари: 4 Гласове:
0



"Беше изключително забавно" Аз 17годишна и приятелката ми на 16, си вървяхме спокойно по улицата в 7 вечерта. И един тъмнокож индивид тръгна след нас, направихме няколко кръга докато се оттървем, дори успяхме за малко  да се откъснем когато той ни пресрещна в една от задните улици... Толкова уплашена отдавна не съм се чувствала. Аз живея в РУСЕ, за бога ! Откъде да очаквам, че в сравнително малък гтрад ще тръгне да ме гони психопат, особенно на оживено място ! Ще си купя електрошок, как нямаше един полицай поне за разнообразие, но неее те са заети да пазят ко кара без колан ! Много ми е интересно ако беше малко по тъмно и той ни беше хванал, или едната от нас, къде са полицаите ???? Знам, че не са виновни и правят това, което трябва обаче, аз бях уплашена и имах нужда от защита и знам, че като изляза утре пак няма да има полицаи и се питам дали ще успея да се измъкна от следващия преследвач ? 

П.С.: Докато си купя електрошок, ще ходя със кухненския нож, ако не друго поне някакъв опит за защита !


Тагове:   психопат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ти да не мислиш, че полицаите по цял ...
02.04.2009 22:20
ти да не мислиш, че полицаите по цял ден се разхождат напред- назад, за да те питат как се чувстваш? не може на всеки ъгъл да има полицай... по- добре си вземи бодигард, хем ще те пази, хем ще си говорите за чувства
цитирай
2. mitternacht - ....
02.04.2009 22:24
мани майтапа, по-добре си вземи спрей.
Добре де, пич, ама може да висят в патрулките и евентуално да си подремват?Или да гледат как да изкръшкат някой допълнителен лев.
Ако кажеш, че са се разработили яко....
България нямаше да е на това дередже.
цитирай
3. agent074 - В случая задължително трябва да ...
02.04.2009 22:29
В случая задължително трябва да подадеш сигнал в полицията. Не , че ще помогне нещо, но поне за статистиката. Понякога има значение.
цитирай
4. punkchick - ei anonimen
03.05.2009 23:27
и за всеки, който пак не е разбрал - аз не ги обвинявам ! просто казах, че ако имаше камери - както в повечето страни примерно, или по-добра организация, нямаше посред бял ден да ме гонят. И мога да ти кажа, че абсолютно на същото място всеки ден до 17ч. пазят полицаи за колани и за пресичане и т.н. И вместо да вардят дали някой има мозък в главата си като кара, по-добре да ги бяха сложили вечерта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkchick
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68165
Постинги: 32
Коментари: 33
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930