Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 15:37 - Нобеловите награди 1991 - 2008
Автор: punkchick Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 2 Гласове:
0



Аз съм изумена ! Понеже тайната ми мечта е един ден да спечеля Нобелова награда, специално за литература, реших да видя какви творби са получавали от 1991 до днес. Ужеасена съм ! Тази "престижна" награда са я получавали хора измисли пълни глупости. Много малко от наградите са действително заслужени. Наблюдавам една деградация с всяка изминала година. Като се замисля, че това би трябвало да е една от най - престижните награди и видя, че е получена от автора на "The use of "the" in English Language" или нещо подобно ми става не лошо, а направо тъжно ! Какво става с нас ?!?!!? Толкова ли свършиха талантливите хора, толкова ли няма за какво друго да се пише. За последните 17 години поне 5 сайнс - фикшън автори печелят. Аз действително уважавам този жанр, и все пак ? Как може хората да сеа деградирали до тогава степен ? 
 А може би аз греша, може би проблема е в това, че никой не търси красотатат и майсторството в литературата... 
А знаете ли, че лекар е получил Нобелова награда, за това че е измислил изкуствени кучешки тестиси ? Браво ! Накъде, за бога е тръгнал този свят ? И май по - важния въпрос е - можем ли ние  с нещо да го променим ? 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. copypaste - това, че една книга е научнофант...
02.04.2009 22:31
това, че една книга е научнофантастична не означава, че в нея няма дълбок смисъл и не е забележително произведение "с висши идеали", какъвто е критерият за номинация на литературна творба. изобщо толкова път има да извървиш докато стигнеш до този извод сама ...
цитирай
2. punkchick - научнофантаст
02.04.2009 23:06
изобщо не съм имала това предвид ! Аз самата харесвам този стил и все пак не ви ли се вижда малко странно ? за мен това означава, че хората от 21век наблягат на този жанр и не търсят разнообразието. Иначе изобщо не съм искала да обидя жанра, просто написах фактите
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkchick
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68165
Постинги: 32
Коментари: 33
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930