Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 23:30 - Вампиро-манията !
Автор: punkchick Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1148 Коментари: 1 Гласове:
0



 Тя завзема литературата, киното, телевизията.. очаквам скоро да почнем и това да учим.... Митологията и историите за вампири са вълнунвали хората... Ала последните 2 години се забелязва една мания, която мен малко ме плаши.
Ще си призная, че и мен като всички други ме влече интересната митология, а и кой не би бил съблазнен от мисълта за вечен живот ? Особенно разпространено е сред тинейджърите, в което няма нищо лошо, освен че доста се поизтърка. Предполагам, че най - масовото привличане на обществения интерес, особено на подрастващите започва през 1997 с нашумелия сериал " Бъфи, Убийцата на Вампира", който до скоро бе излъчван по фокслайф. Няма да отричам, че и аз бях почитателка преди време, ала след него са последвали редица сериали на тази тематика. После има период на кратко затишие от 2003 до 2007, когато отново започна една масова популяризация на този жанр.
 Купища книги са изписани. Има нещо в идеята за момиче и вампир, влюбени което оказва силно влиятели на младото поколение. Може би отчасти жаждата за една щастлива развъзка и една без крайна любов. Може би заети в своето ежедневия и огорчени от висчки и всичко, книгите написани по подходящ начин ни носят малко надежда и светлинка.
 В край на сметка вампиро - манията е вече факт, ннадявам се хората да не започнат да се изсилват. Макар, че като наблюдавах множеството нови книги и филми, излезли на тази тематика ми става леко банално и скучно. Да си призная, преди запленена от митологията и различните истории, които не бяха особенно популярни, сега се чувстам отегчена и изгубила лек интерес Както много други жанрове и този в момента е в разцвета си... но до кога ? Защото несъмнено ще дойде един момент, в който ще отмине...



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. kobata - Една дума е - "Вампиромани...
08.12.2009 23:32
Една дума е - "Вампиромания"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkchick
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68158
Постинги: 32
Коментари: 33
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930